Każdą rekrutację poprzedzamy szczegółową analizą rynku celem określenia strategii rekrutacyjnej.
Kluczowymi elementami analizy rynku pracy są:
- Zapotrzebowanie na pracowników - badanie wolnych miejsc pracy, rodzajów i poziomów stanowisk oraz branż, w których występują największe potrzeby.
- Średni poziom wynagrodzenia na danym stanowisku i analiza średnich zarobków w danej branży, w określonych regionach.
- Trendy rekrutacyjne - badanie, jakie kanały rekrutacyjne są najskuteczniejsze w pozyskiwaniu kandydatów, jakie kompetencje są na dany moment unikalne i trudne do pozyskania na rynku, a także jakie są trendy w procesie rekrutacyjnym.
- Badanie konkurencji - badamy oferowane przez konkurencję zarobki, benefity, szkolenia, a także możliwości rozwoju.
Współpracując od ponad 20 lat z branżą contact center, specjalizujemy się przede wszystkim w szkoleniach z zakresu:
- szkolenia handlowe (produktowe, obsługowe, sprzedażowe, negocjacyjne, budowanie relacji z klientem)
- szkolenia z umiejętności miękkich (zarządzanie czasem, komunikacja, budowanie nawyków, coaching, asertywność)
- szkolenia dla kadry zarządzającej (zarządzanie zespołem, motywowanie pracowników, umiejętności miękkie i analityczne w pracy lidera, zarządzanie zmianą)
Nasze możliwości
Kluczowe w budowaniu szkoleń jest dla nas zawsze:
- badanie potrzeb szkoleniowych
- profil kandydata szkolenia
- określanie celów
- budowa planu szkolenia
- budowa scenariusza szkoleniowego
- materiały szkoleniowe
- narzędzia do ewaluacji
- mierzenie efektywności szkoleń wg modelu Kirkpatricka
Wieloletnie doświadczenie i szerokie grono partnerów biznesowych (sprawdź naszych naszych dotychczasowych klientów/współpracowali z nami), z którymi budowaliśmy szkolenia od podstaw, daje nam możliwości na tworzenie szkoleń, mierzenie ich efektywności oraz weryfikację jakości praktycznie w każdej branży, elastycznie, zgodnie z założeniami klienta.
Oprócz metodyki ważny jest dla nas sam uczestnik, dlatego dbamy o przyjemną atmosferę, odpowiednią długość szkoleń czy indywidualne potrzeby kandydatów wynikające np. z wieku i branży, którą reprezentują.