Szkolenie Liderskie
Szkolenie Narzędzia Lidera: Autorytet, wdrożenie, sytuacje trudne
Dobry lider, czyli jaki?
Taki, który inspiruje zespół do podążania w wybranym kierunku i wspólnego osiągania celu. Szkolenie z przywództwa „Narzędzia Lidera” przygotowuje liderów, menedżerów i pracowników HR do skutecznego zarządzania zespołami poprzez wykorzystanie nowoczesnych narzędzi przywódczych oraz metod budowania autorytetu i zaufania w zespole.
Szkolenie prowadzi do nabycia kompetencji z zakresu zarządzania, budowania autorytetu lidera, wdrażania efektywnych procesów onboardingowych oraz rozwiązywania problemów wynikających z oporu wobec zmian. Uczestnicy zdobywają praktyczne umiejętności, które mogą zostać natychmiast zastosowane w codziennej pracy liderskiej.
Szkolenie umożliwi Ci zdobycie kluczowych umiejętności liderskich, które wzmocnią Twój autorytet i skuteczność w zespole. Oto niektóre z nich:
Budowanie zaufania i pozytywnych relacji w zespole
Umiejętne stosowanie narzędzi liderskich
Skuteczne zarządzanie ludźmi, które buduje autorytet
Dla kogo jest to szkolenie?
Nowi liderzy oraz kandydaci aspirujący do tej roli
Zostałeś liderem zespołu i co dalej? Program kładzie szczególny nacisk na budowanie pozytywnych relacji wśród członków zespołu, a także zarządzanie trudnymi sytuacjami, dzięki czemu uczestnicy nauczą się, jak być skutecznym liderem.
Obecni menedżerowie i przywódcy zespołów
Szkolenie przywództwa to dobry pomysł zarówno dla osób, które zajmują stanowiska liderskie jak i kierownicze średniego i wyższego szczebla. Kurs ten pozwala na udoskonalenie stylu zarządzania, lepsze delegowanie zadań, zbudowanie autorytetu i motywowanie.
Pracownicy obszaru Human Resources
Specjaliści z obszaru HR mogą wziąć udział w szkoleniach dla kierowników, aby poznać narzędzia, które pozwolą im lepiej wspierać menedżerów w ich codziennych wyzwaniach. Taka współpraca może odbywać się na różnych poziomach – od doradzania w zakresie rekrutacji i wdrażania pracowników, przez wsparcie w rozwiązywaniu konfliktów, aż po pomoc w budowaniu strategii rozwoju zespołu i utrzymywaniu wysokiej motywacji.
Właściciele przedsiębiorstw
Coaching biznesowy jest skierowany również do właścicieli firm, którzy chcą rozwinąć swoje umiejętności przywódcze nie tylko dla siebie, ale także z myślą o budowaniu silnych struktur w swojej organizacji. Takie podejście do zagadnienia to świetny punkt wyjścia do wykorzystania swoich mocnych stron w efektywnym zarządzaniu i byciu prawdziwym liderem.
Czego się nauczysz i jak wykorzystasz tę wiedzę w praktyce?
Budowanie autorytetu lidera
Korzyści:
- Większa pewność siebie i zaufanie zespołu.
- Wzmocnienie pozycji w organizacji.
- Lepsze zarządzanie zespołem.
Wdrażanie nowego pracownika
Korzyści:
- Szybka produktywność nowych pracowników.
- Tworzenie środowiska sprzyjającego rozwojowi od pierwszego dnia.
- Lepsze zrozumienie celów i szybsza adaptacja.
Zaawansowane narzędzia liderskie
Korzyści:
- Tworzenie planów naprawczych i podnoszenie efektywności.
- Lepsze decyzje i zarządzanie w trudnych sytuacjach.
- Techniki poprawy współpracy – lepsze wyniki zespołu.
Zarządzanie trudnymi sytuacjami w zespole
Korzyści:
- Identyfikowanie i rozwiązywanie sporów.
- Budowanie pozytywnych postaw – wyższe morale i zaangażowanie zespołu.
- Nauka technik zarządzania w trudnych momentach.
Przykładowy fragment wideo ze szkolenia
Bądź skutecznym liderem i cały czas rozwijaj swoje kompetencje. Zapraszamy na szkolenie dla managerów poprawiające leadership!
Kto prowadzi szkolenie?
Waldemar Wiśniewski
Na sali szkoleniowej spędził już ponad 8 tysięcy godzin coachingowych. Jest ekspertem w obszarze rozwoju kadry menedżerskiej – jego specjalizacja to sprzedaż, obsługa klienta i budowanie kompetencji interpersonalnych. Oprócz tego prowadzi treningi umiejętności twardych, m.in zarządzania sobą w czasie i usprawniania procesów (w tym kaizen).
Jest partnerem w odkrywaniu potencjału kursantów – rozwija, pomaga i wspiera. Jego szkolenia, które prowadzi dla firm i instytucji różnego typu oraz wielkości (od korporacji przez małe i średnie przedsiębiorstwa oraz klientów indywidualnych), charakteryzują się wysoką interaktywnością i są dostosowane do specyficznych potrzeb uczestników.
Jako praktyk biznesu ma wieloletnie doświadczenie w sprzedaży zdalnej i bezpośredniej, aktywnie pozyskiwał klientów oraz dbał o utrzymanie z nimi dobrych relacji. Jako Training & Development Manager zarządzał zespołami rozproszonymi, nadzorował budżety i procesy assessment center. Na codzień współpracuje z działami HR oraz operacyjnymi – odpowiada za projektowanie rozwiązań. aby poprzez szkolenia skutecznie wspierać organizacje w realizacji celów biznesowych.
Ukończył Uniwersytet Gdański jako Magister Międzynarodowych Stosunków Gospodarczych (specjalizacja Międzynarodowa Ekonomia Menedżerska). Aktywnie rozszerza swoje kwalifikacje zawodowe o liczne certyfikaty zawodowe, w tym: Moderator Design Thinking, Trener ról grupowych Belbina CCA Coach (certyfikacja Grupa SET), Trener Biznesu (certyfikacja Grupa SET), Szkolenia z zakresu Przywództwa Transformacyjnego Python Developer.
Program szkolenia
Dzień I – Autorytet Lidera i wdrożenie nowego pracownika
- Wprowadzenie i expose trenera
- Budowanie autorytetu lidera w zespole
- Komunikacja liderska i reguła podobieństwa
- Zachowania liderskie
- Onboarding i oczekiwania pracownika wobec firmy oraz firmy wobec pracownika
- Expose jako narzędzie budowania wizerunku
- Zagrożenia dotyczące autorytetu Lidera oraz matryca HPI
- Macierz Gilberta i dopasowanie narzędzi do sytuacji spadku efektywności
Dzień II – Zaawansowane narzędzia liderskie i zarządzanie zespołem
- Wartości w pracy Lidera,
- Identyfikacja sytuacji trudnych – Identyfikacja źródeł oporu
- Wprowadzenie do drabinki interwencji
- Ćwiczenia z drabinką interwencji – Budowanie pozytywnych postaw w zespole
- Tworzenie i wdrażanie planów naprawczych
- Komunikacja i rozmowy derekrutacyjne
- Test końcowy (walidacja)
Przydatne informacje nt. szkolenia
Wymagania wstępne dla uczestników
- Doświadczenie: Uczestnicy nie muszą wykazywać się minimalnym doświadczeniem ani stażem pracy, aby uczestniczyć w szkoleniu.
- Sprzęt: Wymagany jest komputer z dostępem do internetu, na którym będzie można pracować. Szkolenie jest oparte na działaniach praktycznych, jest to więc kluczowe.
Forma i miejsce prowadzenia zajęć
- Szkolenie otwarte: prowadzone jest online na platformie Google Meets
- Szkolenie zamknięte: online lub szkolenie stacjonarne - do uzgodnienia w ramach oferty indywidualnej
Wielkość grupy
- Każde szkolenie prowadzone jest w małych grupach - od 4 do 12 osób.
- W przypadku uczestnictwa w szkoleniu osób z niepełnosprawnością zostanie ono dostosowane do ich potrzeb.
Czas trwania
- 2 dni szkoleniowe: po 8 godzin zegarowych na dzień:
- Przerwy: W trakcie szkolenia przewidziane są krótkie przerwy kawowe i jedna dłuższa lunchowa, w sumie 1 godzina na dzień szkoleniowy
- Godziny szkolenia z przerwami: dzień 1: 09:00 – 18:00, dzień 2: 9:00 – 18:00
Co zapewniamy?
- Materiały: Uczestnicy otrzymają materiały szkoleniowe (zeszyt ćwiczeń oraz arkusze) dotyczące wiedzy ze szkolenia.
- Certyfikat uczestnictwa
- Gwarancja satysfakcji: Sprawdź szczegóły
Poznaj efektywne narzędzia przywództwa. Zapisz się na szkolenie dla kierowników i dowiedz się, jak być prawdziwym liderem!
Rekomendacje uczestników
Bardzo wartościowy webinar. Dużo ciekawych treści i interesujących zagadnień.
Dorota
Przydatne informacje:) Następnym razem w sytuacji kryzysowej zastosuje metodę czarnego scenariusza:) Uczestniczyło łącznie 20 osób. Wszyscy zachwalają 🙂 Dziękujemy.
Weronika
Kocham szkolenia z Waldkiem!
Damian
Bardzo interesujący webinar. Dużo przydatnej wiedzy i przykładów, które zostały w jasny sposób przedstawione.
Dorota
Bardzo miła atmosfera, temat przedstawiony wyczerpująco przy użyciu różnych metod i technik.
Magdalena
Pracujemy z najlepszymi
Popularne pytania i odpowiedzi dotyczące szkolenia liderskiego
Myślisz, że do zarządzania zespołem wystarczy robić harmonogramy i grafiki? Taka postawa jest błędna! Na proces team managementu składa się znacznie więcej działań. Lider to osoba, która dba o efektywną komunikację w zespole, motywację do pracy oraz zapewnia wsparcie podczas wdrożeń ad hoc. Jego kluczową rolą jest dawanie regularnej informacji zwrotnej, budowanie relacji i zaufania, a także dopasowanie stylu zarządzania do indywidualnych potrzeb pracowników. Lider zarządza nie tylko zadaniami, ale również zespołem i jego osiągnięciami, dbając o rozwój ludzi i osiąganie celów biznesowych.
Z takiego szkolenia najbardziej skorzystają osoby, które są odpowiedzialne za zarządzanie zespołem i jego osiągnięcia, a także liderzy, którzy chcą rozwijać swoje kompetencje w zakresie motywacji do pracy i komunikacji w zespole.
Warto brać udział w szkoleniach, które uczą, jak dawać konstruktywną informację zwrotną oraz jak wdrażać działania ad hoc, gdy pojawiają się wyzwania w zespole. Lider to osoba, która nieustannie dąży do doskonalenia swoich umiejętności, dlatego dobrym pomysłem jest wziąć udział w szkoleniach pogłębiających wiedzę, szczególnie jeśli zarządzanie zespołem wyraźnie sprawia Ci trudność.
Wybierając szkolenie, zdobędziesz umiejętności związane z efektywną komunikacją w zespole, motywowaniem pracowników oraz zarządzaniem trudnymi sytuacjami. Otrzymasz m.in. praktyczne narzędzia do prowadzenia rozmów wdrożeniowych, budowania autorytetu lidera czy tworzenia planów naprawczych. Szkolenie ma charakter praktyczny, co oznacza, że zyskasz konkretne umiejętności, które od razu będziesz mógł wdrożyć w codziennej pracy.
Wybierając szkolenia, warto zwrócić uwagę na te, które są dopasowane do potrzeb Twojego zespołu i specyfiki organizacji. Dobranie szkolenia menedżerskiego do realiów pracy pozwoli Ci lepiej zarządzać zarówno ludźmi, jak i sytuacjami kryzysowymi. Szkolenie biznesowe może odbywać się w formie warsztatów, które pomagają w motywowaniu zespołu i budowaniu relacji. W ofercie Unique People każdy znajdzie adekwatny program szkoleniowy, niezależnie od poziomu doświadczenia – nawet osoby z dużym stażem powinny wziąć udział w szkoleniach pogłębiających wiedzę.
Każda firma szkoleniowa podchodzi do tematu w swoim stylu – warto brać udział w podobnych szkoleniach, które poruszają zagadnienia z różnych perspektyw. My specjalizujemy się w obsłudze klienta oraz sprzedaży w różnych branżach, z którymi mamy styczność na co dzień. Skupiamy się na tym, co działa u nas i pokazujemy praktyczne rozwiązania, które działają u naszych klientów. Te przykłady mogą być dla Ciebie inspirujące. Uczestnicy naszych szkoleń potwierdzają w swoich opiniach, jak wiele wynieśli z naszych kursów, choć mieli już swoje doświadczenia. Możesz zapoznać się z ich opiniami powyżej na tej stronie.
W ciągu kilku minut po zaksięgowaniu Twojej wpłaty otrzymasz mail z linkiem do pokoju Google Meet. Szkolenie odbędzie się na żywo, dlatego wyślemy Ci również dodatkowy mail z przypomnieniem na 24h przed jego rozpoczęciem, aby termin Ci nie umknął. Nie musisz instalować żadnego oprogramowania, wystarczy dowolna przeglądarka internetowa na komputerze, telefonie lub tablecie.
Podana cena jest w kwocie netto, dlatego podczas finalizacji zakupu zostanie doliczony podatek VAT 23%. Jeżeli płacisz w walucie innej niż PLN, Twój bank może doliczyć opłatę za przewalutowanie. My nie doliczamy żadnych dodatkowych opłat – np. kosztów wysyłki, prowizji za płatność elektroniczną czy opłat abonamentowych. Podaną w ofercie cenę płacisz tylko jeden raz i otrzymujesz dostęp do szkolenia.
Nasza gwarancja satysfakcji oznacza dla Ciebie gwarancję zwrotu pieniędzy bez podawania powodu. Jeśli chcesz zrezygnować z zakupu, wystarczy, że napiszesz do nas najpóźniej 3 dni przed rozpoczęciem szkolenia. W następnym dniu roboczym zlecimy zwrot i dzień później środki będą z powrotem na Twoim koncie.
Tak. Zaznacz w koszyku, że chcesz otrzymać fakturę i podaj dane firmy oraz NIP. Wystawimy fakturę oraz wyślemy ją na podany przez Ciebie adres e-mail. Jeżeli chcesz otrzymać fakturę na firmę zagraniczną, zanim złożysz zamówienie, napisz do nas przez formularz albo wyślij maila na biuro@uniquepeople.pl
Upewnij się, że płatność została zrealizowana pomyślnie – zwykle trwa to kilka minut. Następnie poszukaj w skrzynce mailowej wiadomości od nadawcy Przelewy24.pl z tematem „Potwierdzenie P24”. Sprawdź foldery Spam, Oferty, Promocje w poszukiwaniu maila. Jeżeli otrzymałeś potwierdzenie płatności od Przelewy24, następnie poszukaj maila od Unique People – w nim znajdują się szczegóły dotyczące szkolenia. Jeśli to nie pomaga, napisz do nas przez formularz albo wyślij maila na biuro@uniquepeople.pl – sprawdzimy, co się stało.
Napisz do nas przez formularz albo wyślij maila na biuro@uniquepeople.pl
Najbliższy termin szkolenia
- 1. dzień szkolenia 2024-11-06 (środa), 2. dzień szkolenia 2024-11-14 (czwartek)
Cena
Zapisz się poniżej. Zostaw do siebie kontakt, a my oddzwonimy w 24h i uzgodnimy szczegóły
Kupując to szkolenie otrzymasz gwarancję satysfakcji
Szkolenie przygotowaliśmy na podstawie naszego doświadczenia i sugestii klientów.
Jeżeli z jakichś powodów uznasz, że produkt nie jest dla Ciebie odpowiedni, to wystarczy, że napiszesz do nas w terminie 3 dni do terminu rozpoczęcia szkolenia i zwrócimy Ci 100% Twojej wpłaty.
Czy jest inny sposób na poznanie narzędzi skutecznego lidera niż to szkolenie?
Oczywiście!
Możesz obejrzeć masę filmów i przeczytać setki artykułów w internecie.
Możesz kosztem własnego czasu samodzielnie wdrażać rozwiązania z niesprawdzonego źródła.
Możesz też nic nie robić i pozostawić swój rozwój przypadkowi.
W czym jeszcze możemy Ci pomóc?
Obszar HR i szkoleń nie ma przed nami żadnych tajemnic. Nasz zespół budują fachowcy z wieloletnim doświadczeniem na rynku. Współpracujemy z firmami z wielu różnych branż – realizujemy dla nich szkolenia coraz kompleksowe procesy rekrutacji.
- Na terenie całego kraju zatrudniamy od jednego do nawet 500 pracowników miesięcznie. Żadna branża ani skala działania nie jest dla nas problemem.
- Doskonale znamy lokalne rynki, dzięki czemu możemy elastycznie dopasowywać do siebie pracodawców i kandydatów, uwzględniając ich oczekiwania i potrzeby.
- Dzięki bieżącej analizie trendów dostosowujemy swoje działania do rynkowych realiów, a także wymagań pracodawców i pracowników.
Unique People to organizacja zrzeszająca ludzi z pasją.
Mamy ponad 20 lat doświadczenia na rynku w branży call center i innych. Każdego dnia łączymy talenty pracowników ze światem pracodawców – umożliwiają nam to wypracowane procesy, narzędzia, a przede wszystkim zaangażowanie naszych współpracowników.
Nasze główne atuty to znajomość aktualnych trendów Jesteśmy ekspertami efektywnej obsługi i budowania relacji w pracy z klientem. Wiemy, jak i gdzie szukać, aby znaleźć najlepsze rozwiązania.
Poznaj nasze usługi dla pracodawców: