REGULAMIN SKLEPU INTERNETOWEGO UNIQUE PEOPLE sp. z o.o.

(dalej: “Regulamin)

Cześć! Miło Cię tu widzieć. Poniżej znajduje się spis treści, jakie znajdziesz w tym Regulaminie.

Spis treści

§1. Kim jesteśmy i nasze dane

  1. Jesteśmy Unique People, a dokładnie: UNIQUE PEOPLE sp. z o.o. z siedzibą we Wrocławiu (50–130) przy ul. Rzeźniczej 32/33, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla Wrocławia-Fabrycznej we Wrocławiu, VI Wydział Gospodarczy pod numerem KRS: 0000563662, NIP: 8971810243, REGON: 361856804.
  2. Dla ułatwienia, w dalszej części tego regulaminu będziemy się nazywać “Unique People”. To samo mamy na myśli, gdy używamy zaimków np. “my”, “nasza” itd. 
  3. Możesz się z nami skontaktować:
    1. telefonicznie pod numerem: +48 71 661 20 00,
    2. e-mailowo na adres: biuro@uniquepeople.pl,
    3. pocztą na adres: ul. Rzeźnicza 32/33, 50-130 Wrocław, Polska.

§2. Ogólne informacje

  1. Regulamin kierujemy do:
    1. osób fizycznych (które posiadają pełną zdolność do czynności prawnych), 
    2. osób prawnych lub
    3. jednostek organizacyjnych, które nie posiadają osobowości prawnej, ale posiadają zdolność prawną, dalej zwanych łącznie “Klientami’’.
  2. Regulamin określa przede wszystkim warunki i zasady:
    1. korzystania ze sklepu internetowego Unique People dostępnego pod adresem https://uniquepeople.pl/nasze-uslugi/szkolenia/ (dalej: “Sklep”),
    2. świadczenia przez nas usług drogą elektroniczną (dalej: “Usługi”),
    3. zawierania i rozwiązywania z nami umów (w tym umów sprzedaży i umów o świadczenie usług drogą elektroniczną),
    4. reklamacji.
  3. Aktualna treść Regulaminu jest zawsze dostępna dla Ciebie nieodpłatnie pod adresem https://uniquepeople.pl/regulamin.
  4. Administratorem danych osobowych przetwarzanych w związku z realizacją postanowień niniejszego Regulaminu jest Unique People. Podanie danych osobowych w celu korzystania z naszego Sklepu jest dobrowolne, ale konieczne do realizacji zakupu. Dokładne zasady przetwarzania danych osobowych wskazane zostały w Polityce prywatności.
  5. W polityce prywatności znajdziesz także dane na temat funkcji i celu oprogramowania lub danych niebędących składnikiem treści Usługi, wprowadzanych przez Unique People do systemu informatycznego, którym się posługujesz – dotyczy to w szczególności wykorzystywanych przez nas plików cookies.
  6. W Unique People cenimy sobie bezpieczeństwo, dlatego nasza strona internetowa dostępna pod adresem https://uniquepeople.pl/ (dalej: “Strona”) wyposażona jest w certyfikat SSL, który szyfrując dane, dba o bezpieczeństwo danych osobowych oraz bezpieczeństwo ich transmisji.
  7. Zdajemy sobie jednak sprawę, że korzystanie z Internetu wiąże się różnego rodzaju zagrożeniami, przed którymi nie jesteśmy w stanie Cię ochronić – są to np. wirusy, złośliwe oprogramowanie, spam itp. Dlatego zalecamy naszym Klientom, aby zadbali o swoje bezpieczeństwo również we własnym zakresie np. poprzez korzystanie z oprogramowania antywirusowego.
  8. Informacje o Produktach i Usługach, w tym ich opisy oraz ceny nie stanowią oferty w rozumieniu art. 66 ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. – Kodeks cywilny.

§3. Usługi elektroniczne

  1. W ramach Strony możesz korzystać z Usług świadczonych przez nas drogą elektroniczną, są to:
    1. formularz kontaktowy, za pomocą którego możesz wysłać do nas pytanie w zakresie świadczonych przez nas Usług,
    2. formularz składania zamówień, za pomocą którego możesz składać zamówienia na Produkty dostępne w naszym Sklepie,
    3. Szkolenia (przeprowadzane online),
    4. newsletter.
  2. W celu korzystania z Usług świadczonych drogą elektroniczną niezbędne jest:
    1. posiadanie działającego urządzenia końcowego (np. komputer, tablet, telefon komórkowy) zdolnego do odbioru dźwięku (np. przez wbudowany głośnik lub słuchawki), wyposażonego w aktualną wersją systemu operacyjnego Windows, macOS, iOS, Android,
    2. połączenie z Internetem o minimalnej prędkości 5 Mb/s,
    3. korzystanie z aktualnej przeglądarki internetowej, zapewniającej dostęp do zasobów sieci Internet (np. Google Chrome, Mozilla Firefox, Apple Safari, Internet Explorer lub innej kompatybilnej) oraz obsługującej pliki cookies,
    4. posiadanie aktywnego konta poczty e-mail.
  3. W przypadku Kursów i Szkoleń możemy wskazać dodatkowe wymagania niezbędne do uczestnictwa – znajdziesz je w zakładce opisującej dany Kurs lub Szkolenie.
  4. Informujemy, że w granicach dozwolonych prawem nie ponosimy odpowiedzialności za utrudnienia w korzystaniu z usług wynikające z ograniczeń technicznych i problemów związanych ze sprzętem, z którego korzysta Klient.
  5. Pamiętaj, że nie możesz dostarczać nam treści o charakterze bezprawnym, czyli wykorzystywać Usług świadczonych przez nas drogą elektroniczną np. do:
    1. naruszania dóbr osobistych innych osób,
    2. podszywania się pod inne osoby,
    3. naruszania w inny sposób prawa lub zasad współżycia społecznego.
  6. W każdej chwili możesz złożyć reklamację na usługę świadczoną przez nas drogą elektroniczną. Reklamację możesz złożyć m.in. drogą elektroniczną na adres wskazany w § 1 ust. 3 Regulaminu. Reklamacja powinna zawierać:
    1. imię i nazwisko,
    2. adres e-mail do korespondencji,
    3. rodzaj Usługi, której dotyczy reklamacja,
    4. opis niezgodności Usługi elektronicznej z umową,
    5. datę zdarzenia.
  7. Reklamacje są przez nas rozpatrywane w terminie 14 dni. 

[Warunki zawierania i rozwiązywania umów]

  1. W zakresie poszczególnych usług obowiązują następujące warunki zawierania i rozwiązywania umów:
    1. w zakresie formularza kontaktowego – usługa świadczona jest nieodpłatnie i ma charakter jednorazowy; zawarcie umowy następuje w momencie przystąpienia przez Klienta do wypełnienia formularza, a zakończenie realizacji usługi następuje w momencie przesłania wypełnionego formularza do Unique People,
    2. w zakresie formularza składania zamówień – opisano w §5 Regulaminu,
    3. w zakresie Szkolenia prowadzonego online – umowa zostaje zawarta w momencie określonym w §5. Umowa ma charakter jednorazowy, a świadczenie tej usługi kończy się w momencie zakończenia Szkolenia przez Unique People lub opuszczenia Szkolenia przez Klienta, a także w przypadku skutecznego odstąpienia od umowy przez Konsumenta.
    4. w zakresie newslettera – umowa zostaje zawarta z chwilą potwierdzenia zapisu na newsletter poprzez kliknięcie odpowiedniego odnośnika potwierdzenia zapisu. Usługa jest świadczona przez czas nieokreślony, do momentu jej wypowiedzenia przez Klienta poprzez anulowanie subskrypcji w wiadomości e-mail lub przez złożenie oświadczenia o wypowiedzeniu w innej formie na adresy wskazane w §1 ust. 3 lit. b lub c Regulaminu.

§4. Sklep internetowy

[Ogólne informacje]

  1. W ramach sklepu internetowego, Unique People dystrybuuje:
    1. Kursy” – szkolenia nagrane w formie materiałów wideo,
    2. Szkolenia” – szkolenia organizowane ,,na żywo’’ przez Unique People, w formule online lub stacjonarnej, dalej zwane “Produktami”.
  2. Zasady odpłatności za Produkty określamy każdorazowo w zakładce Produktu. 
  3. Niektóre Produkty możesz pobrać bez dodatkowej odpłatności, jeśli udostępnisz nam swój adres e-mail i wyrazisz zgodę na na przesyłanie informacji handlowych na udostępniony adres e-mail (“Materiały otwarte”). Zasady i warunki nabywania Materiałów otwartych zostały określone w § 9  Regulaminu.
  4. Szczegółowe informacje na temat konkretnych Produktów znajdują się w Sklepie, w szczególności znajdziesz tam:
    1. formę odbywania Szkolenia,
    2. miejsce i czas Szkolenia (w przypadku szkoleń stacjonarnych),
    3. opis (program) Szkolenia lub Kursu,
    4. cenę za Szkolenie lub Kurs (jeśli dotyczy).

[Warunki korzystania ze Sklepu]

  1. W celu korzystania ze Sklepu niezbędne jest:
    1. posiadanie działającego urządzenia końcowego (np. komputer, tablet, telefon komórkowy) zdolnego do odbioru dźwięku (np. przez wbudowany głośnik lub słuchawki), wyposażonego w aktualną wersją systemu operacyjnego Windows, macOS, iOS, Android,
    2. połączenie z Internetem o minimalnej prędkości 5 Mb/s,
    3. korzystanie z aktualnej przeglądarki internetowej, zapewniającej dostęp do zasobów sieci Internet (np. Google Chrome, Mozilla Firefox, Apple Safari, Internet Explorer lub innej kompatybilnej) oraz obsługującej pliki cookies,
    4. posiadanie aktywnego konta poczty e-mail.
  2. Informujemy, że w granicach dozwolonych prawem nie ponosimy odpowiedzialności za utrudnienia w korzystaniu z funkcjonalności Sklepu wynikające z ograniczeń technicznych i problemów związanych ze sprzętem, z którego korzysta Klient.
  3. Jeśli zidentyfikujemy, że Klient naruszył postanowienia Regulaminu lub działa w sposób naruszający przepisy powszechnie obowiązującego prawa lub zasady współżycia społecznego, możemy pozbawić takiego Klienta prawa do korzystania ze Sklepu.

§5. Składanie zamówień i zawarcie umowy sprzedaży

  1. Złożenie zamówienia na Produkt wymaga uzupełnienia odpowiedniego formularza dostępnego w Sklepie. 
  2. Pamiętaj, że dane przekazane przez Ciebie w formularzu powinny być prawidłowe oraz aktualne. Unique People ma prawo odmówić realizacji zamówienia, jeżeli po weryfikacji uzna, że podane dane są nieprawidłowe lub nieaktualne, lub w inny sposób uniemożliwiają realizację zamówienia.
  3. W przypadku Szkoleń organizowanych za pośrednictwem narzędzia Clickmeeting, którego dostawcą jest ClickMeeting Sp. z o.o., wypełnienie formularza będzie możliwe dopiero po przekierowaniu na stronę dostawcy.
  4. Złożenie zamówienia wymaga uzupełnienia wszystkich danych wskazanych w formularzu, które są oznaczone gwiazdką (*). 
  5. Jedno zamówienie może zawierać dane wyłącznie jednej osoby. 
  6. Jeżeli chcesz złożyć zamówienie na rzecz więcej niż jednej osoby, skontaktuj się z nami bezpośrednio, za pośrednictwem formularza dostępnego pod adresem https://uniquepeople.pl/kontakt/#contact.
  7. Przed zakończeniem składania zamówienia, Unique People umożliwia Klientowi weryfikację danych wprowadzonych w ramach formularza, w tym danych dotyczących Produktu i jego ceny.
  8. Proces składania zamówienia kończy się poprzez kliknięcie przez Klienta opcji ,,Zamawiam z obowiązkiem zapłaty’’.
  9. Zawarcie umowy sprzedaży następuje w momencie złożenia zamówienia przez Klienta oraz potwierdzenia jego otrzymania przez Unique People. Zawarcie umowy oznacza jednocześnie konieczność dokonania zapłaty ceny.

§6. Zasady dostarczania Produktów i świadczenia Usług

  1. Możliwość udziału w Szkoleniu Klient otrzymuje w momencie zawarcia umowy i po zapłaceniu ceny.
  2. Unique People zastrzega sobie możliwość przesunięcia terminu Szkolenia z ważnych przyczyn, w szczególności:
    1. w przypadku Szkoleń online – z powodu błędów w oprogramowaniu, za pomocą którego jest prowadzone Szkolenie – jeżeli błędy te nie wynikają z działania lub zaniechania Unique People oraz jeżeli (z uwagi na specyfikę Szkolenia) niemożliwe jest jego przeprowadzenie za pomocą innego oprogramowania;
    2. nagłej (nieplanowanej) niedostępności osoby prowadzącej Szkolenie – jeżeli prowadzącego nie można zastąpić, z uwagi na jego specyficzną wiedzę i umiejętności.
  3. Klient zostanie niezwłocznie poinformowany o przesunięciu terminu Szkolenia na adres poczty elektronicznej, wskazany w zamówieniu. W przypadku, gdy Klient nie zgadza się na zmianę terminu Szkolenia, może on odstąpić od umowy, informując o tym Unique People drogą mailową na adres wskazany w §1 ust. 3 Regulaminu. W przypadku odstąpienia od umowy z uwagi na zmianę terminu, Klientowi zostanie zwrócona opłata uiszczona za Szkolenie. 
  4. Unique People może zastrzec, że warunkiem realizacji Szkolenia jest jego zakup przez określoną liczbę osób. Jeżeli najpóźniej na dzień przed dniem, w którym Szkolenie jest zaplanowane, nie zbierze się minimalna liczba osób, każdorazowo wskazana na karcie Szkolenia, Unique People przysługuje prawo do odstąpienia od umowy. W tym przypadku, Klienci, którzy złożyli zamówienie na Szkolenie oraz zapłacili cenę, otrzymają zwrot zapłaconych środków. Zwrot środków nastąpi na zasadach wskazanych w § 8 Regulaminu.
  5. Kursy są dostarczane Klientowi w formacie określonym na karcie Kurs, uniezwłocznie po zawarciu umowy i zapłaceniu ceny, na adres e-mail Klienta, który Klient wskazał w formularzu zamówienia. 

§7. Konsumenci

  1. Zasady opisane w tym paragrafie mają zastosowanie wyłącznie do:
    1. “Konsumentów” – oznacza Klientów będących osobami fizycznymi posiadającymi pełną zdolność do czynności prawnych, którzy zawarli lub zamierzają zawrzeć umowę z Unique People, niezwiązaną bezpośrednio z ich działalnością gospodarczą lub zawodową.
    2. Przedsiębiorców na prawach konsumenta” – oznacza Klientów będących osobami fizycznymi prowadzącymi działalność gospodarczą, którzy zawarli lub zamierzają zawrzeć umowę bezpośrednio związaną z tą działalnością, w sytuacji, gdy umowa nie posiada dla tych Klientów charakteru zawodowego wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej działalności gospodarczej, udostępnionego na podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej.

dalej łącznie zwanymi: “Konsumentami”.

[Kursy jako treść cyfrowa]

Musisz wiedzieć, że Kursy stanowią treść cyfrową, w rozumieniu ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta. W związku z tym, poniżej znajdziesz zasady, które dotyczą Kursów, jako treści cyfrowej.

  1. Jeżeli Unique People nie dostarczy Konsumentowi Kursu niezwłocznie po zapłaceniu przez niego ceny, Konsument ma prawo wezwać Unique People do jego dostarczenia. W przypadku, gdy Unique People nie zastosuje się do wezwania, Konsument ma prawo odstąpić od umowy na zasadach wskazanych w § 7 ust. 21-23 Regulaminu.
  2. Konsument ma również prawo odstąpić od umowy w zakresie Kursu, jeżeli:
    1. z oświadczenia Unique People lub z okoliczności wynika, że nie dostarczy Kursu,
    2. Konsument i Unique People uzgodnili lub z okoliczności zawarcia umowy wynika, że określony termin dostarczenia Kursu miał istotne znaczenie dla Konsumenta, a Unique People nie dostarczyło Kursu w terminie.
  3.  Niezgodność kursu z umową występuje w szczególności, jeżeli:
    1. Konsument nie ma możliwości pobrania i/lub odtworzenia Kursu i nie jest to wynikiem działania lub zaniechania Konsumenta, o którym mowa np. w § 7 ust. 6 Regulaminu,
    2. Kurs nie posiada treści wynikającej z opisu podanego w Sklepie.
  4. Konsument nabywa Kurs o treści aktualnej na dzień zawarcia umowy. Treść Kursu nie podlega aktualizacji przez Unique People. Korzystanie z Kursu może wymagać aktualizacji oprogramowania, które umożliwia odtworzenie Kursu przez Konsumenta. W takim zakresie, Konsument odpowiada za aktualizację lub zainstalowanie innego oprogramowania umożliwiającego odtworzenie Kursu, a Unique People nie odpowiada za niezgodność Kursu z umowa, która wynika z braku aktualizacji lub braku oprogramowania, które umożliwia odtworzenie Kursu. 
  5. Unique People nie odpowiada  za brak zgodności Kursu z umowa, jeżeli Konsument został poinformowany przez Unique People, najpóźniej w momencie zawarcia umowy, że Kurs nie posiada konkretnej cechy lub funkcjonalności, a Konsument wyraźnie ten brak zaakceptował.
  6. Unique People ponosi odpowiedzialność za brak zgodności Kursu z umowa, który istniał w chwili dostarczenia Kursu i ujawnił się w ciągu dwóch lat od tej chwili, chyba że:
    1. środowisko cyfrowe Konsumenta nie jest kompatybilne z wymaganiami technicznymi, o których Unique People poinformowało Konsumenta w sposób jasny i zrozumiały przed zawarciem umowy,
    2. Konsument został poinformowany w sposób jasny i zrozumiały przed zawarciem umowy o obowiązku współpracy z Unique People w rozsądnym zakresie i przy zastosowaniu najmniej uciążliwych dla siebie środków technicznych, w celu ustalenia, czy brak zgodności Kursu z umowa w odpowiednim czasie wynika z cech środowiska cyfrowego Konsumenta, a nie wykonuje tego obowiązku.

[Reklamacja Kursu]

  1. Jeżeli Kurs jest niezgodny z umowa, Konsument może żądać doprowadzenia do jego zgodności z umowa. Unique People może odmówić doprowadzenia Kursu do zgodności z umowa wyłącznie, w przypadku, gdy doprowadzenie do zgodności z umowa jest niemożliwe lub wymaga od Unique People nadmiernych kosztów.
  2. Reklamacje dotyczące Kursu można zgłaszać w szczególności, ale nie wyłącznie pisemnie lub drogą elektroniczną, na adresy wskazane w §1 ust. 3 Regulaminu. 
  3. Złożona reklamacja powinna zawierać:
    1. oznaczenie Konsumenta (w tym jego: imię i nazwisko, adres e-mail, który został użyty do złożenia zamówienia),
    2. opis okoliczności uzasadniające Reklamację oraz datę jej wystąpienia
    3. oczekiwania Konsumenta.
  4. Unique People rozpatruje reklamację w terminie 14 dni od daty jej otrzymania.
  5. Jeżeli Unique People nie ustosunkuje się do reklamacji w terminie wskazanym powyżej, reklamację uznaje się za uzasadnioną.
  6. Unique People doprowadza Kurs do zgodności z umowa w rozsądnym czasie od chwili, w której Konsument poinformował Unique People, w sposób wskazany w §7 ust. 10 Regulaminu, o braku zgodności i bez nadmiernych niedogodności dla Konsumenta. Koszty doprowadzenia Kursu do zgodności z umowa ponosi Unique People. 
  7. Konsument może złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od umowy, gdy:
    1. Kurs jest niezgodny z umowa, a doprowadzenie Kursu do zgodności z umowa jest niemożliwe albo wymaga nadmiernych kosztów,
    2. Unique People nie doprowadziło do zgodności Kursu z umowa, pomimo poinformowania o tym braku zgodności przez Konsumenta zgodnie z ust. 10 powyżej,
    3. brak zgodności z umowa występuje nadal, pomimo, że Unique People próbował doprowadzić treść do zgodności z umowa,
    4. brak zgodności z umowa jest tak istotny, że uzasadnia odstąpienie od umowy albo obniżenie ceny bez poinformowania, o którym mowa w ust. 10 powyżej.
    5. z oświadczenia Unique People wynika, że nie doprowadzi Kursu do zgodności z umowa w rozsądnym czasie i bez nadmiernych niedogodności dla Konsumenta.
  8. Unique People zwraca Konsumentowi cenę należną ze skorzystania z prawa do odstąpienia od umowy lub obniżenia ceny niezwłocznie, nie później niż 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia Konsumenta o odstąpieniu od umowy lub obniżeniu ceny.
  9. Unique People dokonuje zwrotu ceny przy użyciu tego samego sposobu zapłaty, jakiego użył Konsument, chyba że Konsument wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami. 

[Reklamacja Szkolenia]

  1. Unique People odpowiada za zgodność Szkolenia z umowa. Niezgodność Szkolenia z umowa występuje w szczególności, jeżeli zakres Szkolenia jest niezgodne z opisem.
  2. Reklamacje dotyczące Szkolenia można zgłaszać w szczególności, ale nie wyłącznie drogą elektroniczną, na adresy wskazane w §1 ust. 3 Regulaminu. 
  3. Złożona reklamacja powinna zawierać:
    1. oznaczenie Konsumenta (w tym jego: imię i nazwisko, adres e-mail, który został użyty do złożenia zamówienia),
    2. opis okoliczności uzasadniające reklamację oraz datę jej wystąpienia
    3. oczekiwania Konsumenta.
  4. Unique People rozpatruje reklamację w terminie 14 dni od daty jej otrzymania.
  5. Jeżeli Unique People nie ustosunkuje się do reklamacji w terminie wskazanym powyżej, reklamację uznaje się za uzasadnioną.

 [Prawo odstąpienia]

  1. Konsument ma prawo odstąpienia od umowy dot. Produktu lub Usługi bez podania przyczyny i bez ponoszenia kosztów w terminie 14 dni od daty jej zawarcia.
  2. Odstąpienie od umowy może zostać złożone drogą elektroniczną, na adres Unique People wskazany w §1 ust. 3 Regulaminu, przy wykorzystaniu formularza odstąpienia od umowy stanowiącego Załącznik nr 1 do niniejszego Regulaminu. Unique People niezwłocznie prześle Konsumentowi potwierdzenie otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy, na adres poczty elektronicznej, z którego Konsument wysłał oświadczenie.
  3. Zwrot płatności zostanie dokonany nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania przez Unique People oświadczenia o odstąpieniu od umowy. 
  4. Prawo odstąpienia nie przysługuje Konsumentowi w przypadkach określonych w art. 38 z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta, w tym w zakresie:
    1. usług, za które Konsument jest zobowiązany do zapłaty ceny, a Unique People wykonał w pełni usługę za wyraźną i uprzednią zgodą Konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia przez Unique People, że po spełnieniu świadczenia przez przedsiębiorcę utraci prawo odstąpienia od umowy, i przyjął to do wiadomości,
    2. treści cyfrowych nie dostarczanych na nośniku materialnym, za które Konsument jest zobowiązany do zapłaty ceny, a Unique People rozpoczął świadczenie za wyraźną i uprzednią zgodą Konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia przez Unique People, że po spełnieniu świadczenia przez Unique People utraci prawo odstąpienia od umowy, i przyjął to do wiadomości, a przedsiębiorca przekazał konsumentowi potwierdzenie, o którym mowa w art. 15 ust. 1 i 2 albo art. 21 ust. 1 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta.
  5. W przypadku wykonania usługi w części, przed upływem 14-dniowego terminu na odstąpienie od umowy, Unique People ma prawo obciążyć Konsumenta kosztami świadczenia usługi do momentu odstąpienia od umowy.

§8. Płatności

  1. Ceny w Sklepie podawane są w polskich złotych i zawierają wszystkie składniki, w tym podatek VAT (ze wskazaniem jego stawki). 
  2. Cena za zamówiony produkt może zostać opłacona:
    1. przelewem przez zewnętrzny system szybkich płatności Przelewy24.pl
    2. w inny sposób uzgodniony przez Strony.
  3. Informujemy, że w przypadku nie opłacenia zamówienia w terminie 3 dni od jego złożenia, z zastrzeżeniem przypadku wskazanego w ust. 4 poniżej, zamówienie zostanie anulowane – będzie to równoznaczne z odstąpieniem od umowy przez Unique People. 
  4. W przypadku Szkoleń, zamówienie powinno być opłacone nie później niż dzień przed planowaną datą Szkolenia. Brak opłacenia Szkolenia w tym terminie będzie równoznaczny z odstąpieniem od umowy przez Unique People. 
  5. Terminem opłacenia zamówienia jest zaksięgowanie zapłaconej przez Klienta ceny na koncie Unique People.
  6. Unique People dokonuje zwrotu ceny przy użyciu tego samego sposobu zapłaty, jakiego użył Konsument, chyba że Konsument wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami. 

§9. Materiały otwarte

  1. Kursy (jako treści cyfrowe) oraz niektóre Szkolenia (Materiały otwarte, jeśli tak wyraźnie wskazano w odniesieniu do danego Produktu w Sklepie mogą zostać udostępnione bez konieczności uiszczania dodatkowej płatności w zamian za udostępnienie Unique People przez Klienta adresu e-mail oraz wyrażenie zgody na przesyłanie informacji handlowych na wskazany adres e-mail. 
  2. Klient uzyskuje dostęp do Materiałów otwartych po kliknięciu w link potwierdzający przesłany na wskazany adres e-mail. Z tą chwilą dochodzi do zawarcia umowy w przedmiocie dostarczenia Materiału otwartego.
  3. Do Materiałów otwartych mają zastosowanie postanowienia § 7 Regulaminu, przy czym w przypadku, gdy zostaną one udostępnione w zamian za udostępnienie Unique People przez Klienta adresu e-mail oraz wyrażenie zgody na przesyłanie informacji handlowych na wskazany adres e-mail, Unique People nie ma obowiązku zwrotu ceny jeśli taka została wskazana, a wyłącznie zaprzestaje przetwarzania danych w celach marketingowych. 
  4. Klient w każdej chwili może wypowiedzieć umowę na Materiały otwarte ze skutkiem natychmiastowym, w dowolnej formie na adresy wskazane w § 1 ust. 3 Regulaminu lub poprzez anulowanie subskrypcji w wiadomości e-mail zawierającej Informację handlową, otrzymanej od Unique People. 

§10. Prawa własności intelektualnej

Sklep, a także wszelkie dostępne w nim informacje, materiały i treści, a także ich oraz układ, w tym logotypy, grafiki, zdjęcia oraz znaki towarowe, Produkty stanowią przedmiot wyłącznych praw Unique People lub odpowiednio jej partnerów biznesowych i podlegają ochronie prawnej. Klient nie jest uprawniony do wykorzystywania w jakikolwiek sposób (oprócz korzystania w ramach dostępu do Sklepu) informacji, materiałów i treści, o których mowa w zdaniu poprzednim, o ile nie uzyskał uprzedniej zgody Unique People. Zakres dozwolonego korzystania z Produktów, o ile Strony nie ustaliły inaczej, ograniczony jest do ich jednorazowego wyświetlenia przez Klienta, który Produkt nabył, a w przypadku Kursów – wyświetlania i utrwalenia na urządzeniach Klienta przez wskazany czas dostępności Kursu. Koszt licencji zawiera się w cenie Produktu.

§11. Postanowienia końcowe

  1. Prawem właściwym dla umów pomiędzy Unique People a Konsumentem na warunkach określonych w Regulaminie, jest prawo polskie. Wszelkie spory związane z usługami świadczonymi przez Unique People na podstawie Regulaminu rozstrzygane będą przez właściwe polskie sądy powszechne z takim zastrzeżeniem, że spory pomiędzy Unique People a Klientem, który nie jest konsumentem zostają poddane właściwości sądów właściwych dla siedziby Unique People. Wybór polskiego prawa i jurysdykcji nie może jednak skutkować pozbawieniem Konsumenta ochrony zapewnianej mu przez przepisy bezwzględnie obowiązujące w państwie Konsumenta.
  2. Konsument ma możliwość skorzystania z pozasądowego sposobu rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń m.in. przed Stałym Polubownym Sądem Konsumenckim. Informacje o tym sposobie rozstrzygania sporu dostępne są pod adresem: https://uokik.gov.pl/, w zakładce „Rozstrzyganie sporów konsumenckich”. Użytkownik może również złożyć skargę w wybranym języku urzędowym Unii Europejskiej za pomocą unijnej platformy internetowej ODR, dostępnej na stronie internetowej: http://ec.europa.eu/consumers/odr. 
  3. W sprawach nieuregulowanych w Regulaminie zastosowanie mają przepisy przepisy polskiego prawa.
  4. Unique People zastrzega sobie prawo zmiany Regulaminu z ważnej przyczyny, w szczególności w przypadku:
    1. zmiany danych spółki Unique People oraz zmiany danych kontaktowych, o których mowa w § 1 ust. 3 Regulaminu,
    2. poszerzenia lub ograniczenia zakresu Usług świadczonych drogą elektroniczną oraz Produktów dystrybuowanych w Sklepie lub zmiany warunków ich świadczenia,
    3. zmiany zasad zawierania lub rozwiązywania Umów,
    4. wykrycie nieścisłości lub niezgodności z prawem w treści Regulaminu;
    5. zmiana przepisów prawa uzasadniająca konieczność zmiany lub usunięcia poszczególnych postanowień Regulaminu;
    6. konieczność dostosowania zakresu działalności do wytycznych, zaleceń, decyzji lub orzeczeń organu administracji publicznej, sądu lub innego organu umocowanego prawnie do wydawania Unique People wiążących poleceń;
    7. zmiany organizacyjne i techniczne w strukturze Unique People, w tym w szczególności przekształcenie, połączenie, przejęcie, zmiana nazwy.
  5. Wszystkie Zamówienia przyjęte przez Sprzedającego do realizacji przed dniem wejścia w życie nowego Regulaminu są realizowane na podstawie dotychczasowego Regulaminu (który obowiązywał w chwili zawarcia umowy sprzedaży). Zmieniony Regulamin wchodzi w życie w terminie 14 dni od dnia jego opublikowania w Sklepie. Unique People może w każdym czasie wprowadzić do Regulaminu zmiany redakcyjne i prostujące omyłki pisarskie lub obliczeniowe, które nie wpływają na prawa i obowiązki stron.

Załącznik nr 1 – Wzór oświadczenia o odstąpieniu od umowy

Regulamin